RAW: Lapte de migdale


Am ajuns sa fac laptele de migdale tot pentru reteta mea vedeta de cheesecake raw-vegan :) Mie nu-mi place laptele de vaca decat condensat si doar in cafea, asa ca nici nu va imaginati ce surprinsa am fost ca laptele de migdale imi place. Nu vreau sa fiu paranoica, dar mi se pare ca laptele de vaca din comert e orice altceva, numai lapte de vaca nu! Nici nu stii ce bei din acele ambalaje frumos colorate. 
  • 1 ceasca cu migdale crude (hidratate peste noapte)
  • 3 cesti cu apa plata
  • ½ lingurita esenta de vanilie naturala
  • 1 lingura cu miere raw (sau indulcitorul preferat)
  • putina scortisoara sau nucsoara 


Nu-mi place sa astept, dar am fost nevoita. Cu o seara inainte am pus o ceasca de migdale intr-un borcan cu apa. Le-am pus in frigider la inmuiat peste noapte. A doua zi, le-am scurs bine de tot si le-am pus in blender cu 2 cesti de apa plata. 


Am mixat bine la viteza maxima pana mi-a iesit un lapte frumos si spumos. Am adaugat la final esenta de vanilie naturala, miere, putina scortisoara si am mai mixat cateva secunde. 


Am strecurat laptele printr-o sita deasa si l-am pus intr-o sticla frumoasa :)
Se pastreaza la frigider maximum 3-4 zile. 


Nu aruncati migdalele ramase. Eu le-am pus intr-un bol, cativa fulgi de ciocolata deasupra si niste miere de albine. Delicos pentru un mic dejun rapid.
Al meu zice ca intr-o viata anterioara am fost veverita :) prea imi plac alunele :)))


 ! Despre migdale: 
O sursa excelenta de nutrienti sanatosi cum ar fi acizii grasi esentiali, fibre, vitamina E, magneziu, proteine, cupru, potasiu, mangan, calciu, fosfor, fier, vitamine din grupul B, riboflavina, biotina, zinc. In plus, o portie de migdale contine aceeasi cantiate de antioxidanti ca o portie de broccoli. Citeste toate beneficiile aici.